Назва: Підручник для 1 класу «Українська мова. Буквар»
Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська
Рік видання: 2018
Підручник укладено відповідно до типової освітньої програми, створеної колективом авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Перша частина підручника охоплює добукварний і букварний (більша частина) періоди. Щотижневий тематичний підхід дозволяє інтегрувати навчальний матеріал з читання і письма в 1 класі з курсом «Я досліджую світ». Таким чином використання обох підручників сприятиме всебічному розвитку в учнів уявлення про світ, себе в ньому тощо. Унікальність «Букваря» виявляється і в добірці художніх текстів (українських сучасних авторів і класиків, зарубіжних письменників), що є суголосними зацікавленням сучасних дітей. Завдання до текстів розроблено таким чином, щоб якомога ефективніше розвивати в учнів критичне і креативне мислення, читацьку грамотність, усне мовлення.
Навчання читання впроваджується шляхом диференційованого підходу, адже в «Буквареві» міститься матеріал для учнів, які не вміють читати; для учнів, які вчаться читати; для учнів, які вже вміють читати. Таким чином кожна група учнів 1 класу матиме змогу працювати за рівнем своїх можливостей, не зупиняючись на досягнутому. Адже прослуховування виконання завдань іншими учнями, так би мовити багаторазове пояснення, сприятиме ефективному засвоєнню нового навчального матеріалу.
Електронна версія підручника за посиланням.
Презентації до уроків письма (друга чверть, тижні 14-15) Презентації до уроків читання
Календарно-тематичне плануванняДиференційований підхід на уроках читання (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до проведення уроків читання (тижні 1–4) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до уроків проведення письма (тижні 1–4) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до уроків проведення письма (тижні 5–15) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до проведення уроків читання (тижні 5–15) (Частина 1 підручника)
Назва: Підручник для 1 класу «Українська мова. Буквар»
Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська
Рік видання: 2018
Підручник укладено відповідно до типової освітньої програми, створеної колективом авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Перша частина підручника охоплює добукварний і букварний (більша частина) періоди. Щотижневий тематичний підхід дозволяє інтегрувати навчальний матеріал з читання і письма в 1 класі з курсом «Я досліджую світ». Таким чином використання обох підручників сприятиме всебічному розвитку в учнів уявлення про світ, себе в ньому тощо. Унікальність «Букваря» виявляється і в добірці художніх текстів (українських сучасних авторів і класиків, зарубіжних письменників), що є суголосними зацікавленням сучасних дітей. Завдання до текстів розроблено таким чином, щоб якомога ефективніше розвивати в учнів критичне і креативне мислення, читацьку грамотність, усне мовлення.
Навчання читання впроваджується шляхом диференційованого підходу, адже в «Буквареві» міститься матеріал для учнів, які не вміють читати; для учнів, які вчаться читати; для учнів, які вже вміють читати. Таким чином кожна група учнів 1 класу матиме змогу працювати за рівнем своїх можливостей, не зупиняючись на досягнутому. Адже прослуховування виконання завдань іншими учнями, так би мовити багаторазове пояснення, сприятиме ефективному засвоєнню нового навчального матеріалу.
Електронна версія підручника за посиланням.
Презентації до уроків письма (друга чверть, тижні 14-15) Презентації до уроків читання
Календарно-тематичне плануванняДиференційований підхід на уроках читання (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до проведення уроків читання (тижні 1–4) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до уроків проведення письма (тижні 1–4) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до уроків проведення письма (тижні 5–15) (Частина 1 підручника)Методичні рекомендації до проведення уроків читання (тижні 5–15) (Частина 1 підручника)