Назва: Українська література. 8 клас
Автор: О.В. Слоньовська
Рік видання: 2021 (оновлена програма)
Підручник відповідає змісту й вимогам оновленої шкільної програми 2017 року. Запропоновано короткі цікаві біографії письменників, повністю – віршовані й оптимально скорочені драматичні й прозові художні тексти.
Проблемні запитання та цікаві завдання рубрики «Діалог із текстом» побудовано за принципом зростання складності: від репродуктивних до критично-мисленнєвих. Сформувати навички порівняльного аналізу покликана рубрика «Діалоги текстів». Мета рубрики «Мистецькі діалоги», супроводжуваної якісним ілюстративним рядом, – вчити розуміння інших видів мистецтва, передусім малярства, а також театру, кіно.
Розширений варіант підручника містить також додаткові матеріали для вивчення тем, детальні запитання для аналізу творів за оновленою програмою, запитання та завдання для узагальнення і діагностики вивченого. У «Літературознавчому словничку» наприкінці розширеного підручника подано основні поняття, категорії і значення інструментарію теорії літератури, адаптовані до учнівського розуміння.
Назва: Українська література. 8 клас
Автор: О.В. Слоньовська
Рік видання: 2021 (оновлена програма)
Підручник відповідає змісту й вимогам оновленої шкільної програми 2017 року. Запропоновано короткі цікаві біографії письменників, повністю – віршовані й оптимально скорочені драматичні й прозові художні тексти.
Проблемні запитання та цікаві завдання рубрики «Діалог із текстом» побудовано за принципом зростання складності: від репродуктивних до критично-мисленнєвих. Сформувати навички порівняльного аналізу покликана рубрика «Діалоги текстів». Мета рубрики «Мистецькі діалоги», супроводжуваної якісним ілюстративним рядом, – вчити розуміння інших видів мистецтва, передусім малярства, а також театру, кіно.
Розширений варіант підручника містить також додаткові матеріали для вивчення тем, детальні запитання для аналізу творів за оновленою програмою, запитання та завдання для узагальнення і діагностики вивченого. У «Літературознавчому словничку» наприкінці розширеного підручника подано основні поняття, категорії і значення інструментарію теорії літератури, адаптовані до учнівського розуміння.