Початкова школа

Старша школа

Математика. Вчимося розв’язувати задачі. 2 клас

Математика. Вчимося розв’язувати задачі. 2 клас
Назва: Математика. Вчимося розв’язувати задачі. 2 клас Автори: Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська Рік видання: 2025

Навчальний посібник містить диференційовані завдання, які допоможуть учням / ученицям подолати труднощі у розв’язуванні задач. Тут дібрано основні види задач, що вивчаються в 2 класі НУШ. Посібник містить 13 серій завдань, кожна з якої поділяється на три частини: «Міркуємо разом», «Міркуй за підказками», «Міркуй творчо» і включає завдання, у яких запропоновано детальний покроковий аналіз умови задачі та її розв’язання; зразки виразів до задач та схеми розв’язування; опорні записи («підказки») до задач з метою підготовки учнів /учениць до самостійного виконання задачі. Завдання можна використовувати по-різному: для самостійної роботи вдома; у процесі фронтальної роботи з класом; як додаткові завдання до основного, щоб забезпечити розвиток здібностей усіх дітей з різними навчальними можливостями. У виданні є Е-додаток, який містить додаткові тренувальні задачі за серіями завдань, а також відео-ролики до завдань «Як можна змінити просту задачу на складену».

Математика. Вчимося розв’язувати задачі. 2 клас
Назва: Математика. Вчимося розв’язувати задачі. 2 клас Автори: Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська Рік видання: 2025

Навчальний посібник містить диференційовані завдання, які допоможуть учням / ученицям подолати труднощі у розв’язуванні задач. Тут дібрано основні види задач, що вивчаються в 2 класі НУШ. Посібник містить 13 серій завдань, кожна з якої поділяється на три частини: «Міркуємо разом», «Міркуй за підказками», «Міркуй творчо» і включає завдання, у яких запропоновано детальний покроковий аналіз умови задачі та її розв’язання; зразки виразів до задач та схеми розв’язування; опорні записи («підказки») до задач з метою підготовки учнів /учениць до самостійного виконання задачі. Завдання можна використовувати по-різному: для самостійної роботи вдома; у процесі фронтальної роботи з класом; як додаткові завдання до основного, щоб забезпечити розвиток здібностей усіх дітей з різними навчальними можливостями. У виданні є Е-додаток, який містить додаткові тренувальні задачі за серіями завдань, а також відео-ролики до завдань «Як можна змінити просту задачу на складену».