Назва: Підручник для 1 класу «Я досліджую світ. Частина перша»
Автори: Олена Іщенко, Олена Ващенко, Людмила Романенко, Оксана Кліщ
Рік видання: 2018 р.
Підручник укладено відповідно до типової освітньої програми, створеної колективом авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручник побудовано на засадах тематичної інтеграції: на кожен тиждень передба¬чено певну тему й основні питання/проблеми, які мають бути обговорені, досліджені та з’ясовані.
Тематика підручника «Я досліджую світ» відображає змістові лінії, визначені Дер¬жавним стандартом початкової освіти. Вони реалізуються за такою схемою: пізнання себе — найближчого оточення — громади — країни — світу. Змістові лінії природничої галузі розкриваються поступово, за концентричним принципом, протягом усього курсу, оскільки основним методом є спостереження і дослідження змін у довкіллі і самому собі.
Запитання і завдання до сторінок курсу «Я досліджую світ» орієнтовані не на відтворення, а на вирішення певної проблеми, пошук від¬повідей шляхом аналізу текстів, різноманітних ілюстрацій. Увесь контент дібрано і скла¬дено так, щоб розвивати природну допитливість учнів, учити критично і творчо мислити, допомогти пізнавати себе і світ, залучити наявний досвід (хоч і невеликий). У підручнику розглядаються ситуації, актуальні для дітей.
До кожної теми тижня передбачено сторінку курсу «Технології»: виготовлення виробів у різних техніках з покроковими фотоінструкціями.
Назва: Підручник для 1 класу «Я досліджую світ. Частина перша»
Автори: Олена Іщенко, Олена Ващенко, Людмила Романенко, Оксана Кліщ
Рік видання: 2018 р.
Підручник укладено відповідно до типової освітньої програми, створеної колективом авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручник побудовано на засадах тематичної інтеграції: на кожен тиждень передба¬чено певну тему й основні питання/проблеми, які мають бути обговорені, досліджені та з’ясовані.
Тематика підручника «Я досліджую світ» відображає змістові лінії, визначені Дер¬жавним стандартом початкової освіти. Вони реалізуються за такою схемою: пізнання себе — найближчого оточення — громади — країни — світу. Змістові лінії природничої галузі розкриваються поступово, за концентричним принципом, протягом усього курсу, оскільки основним методом є спостереження і дослідження змін у довкіллі і самому собі.
Запитання і завдання до сторінок курсу «Я досліджую світ» орієнтовані не на відтворення, а на вирішення певної проблеми, пошук від¬повідей шляхом аналізу текстів, різноманітних ілюстрацій. Увесь контент дібрано і скла¬дено так, щоб розвивати природну допитливість учнів, учити критично і творчо мислити, допомогти пізнавати себе і світ, залучити наявний досвід (хоч і невеликий). У підручнику розглядаються ситуації, актуальні для дітей.
До кожної теми тижня передбачено сторінку курсу «Технології»: виготовлення виробів у різних техніках з покроковими фотоінструкціями.